Kozmetikumok: Fiú a fedélzeten...

Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 373 fő
  • Képek - 225 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 485 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 40 db

Üdvözlettel,

AVONOSOK KLUBJA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 373 fő
  • Képek - 225 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 485 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 40 db

Üdvözlettel,

AVONOSOK KLUBJA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 373 fő
  • Képek - 225 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 485 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 40 db

Üdvözlettel,

AVONOSOK KLUBJA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 373 fő
  • Képek - 225 db
  • Videók - 214 db
  • Blogbejegyzések - 485 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 40 db

Üdvözlettel,

AVONOSOK KLUBJA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

Új ügyvezető igazgató az AVON-nál

2012. december 10-étől a korábban kilenc országot tömörítő AVON Duna-csoport a Balkánt (Bulgária, Albánia, Macedónia, Szerbia és Montenegró) és a Magyarországot, Bosznia-Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát tömörítő alrégiókkal működik tovább. Utóbbi régiót Radeczky Zoltán ügyvezető igazgatóként irányítja majd, akit kinevezéséről és az új régiókról faggattunk.

Nem most kerültél az Avonhoz, de idézzük fel, hogy mégis honnan és milyen tapasztalatokkal jöttél?

A Pénzügyi és Számviteli Főiskola elvégzése után számviteli vezetőként dolgoztam egy kis cégnél, ahol rájöttem, hogy a könyvelés világa túl szürke számomra. Így kerültem a Pepsihez, ahol a pénzügyes ranglétra minden lépcsőjét végigjártam: marketing kontrollertől a tervezésen keresztül a regionális munkákig. Egy nagyon fontos tapasztalattal gazdagodtam, ami hozzásegített az előbbre jutáshoz: sosem elég csak jól teljesíteni, minden lehetőséget meg kell ragadni, hogy ezt meg is mutasd.

Ahogy ezt később az AVON Magyarországnál is megmutattad, hiszen vezetésed alatt Magyarország eredményei öt év hanyatlás után emelkedésnek indultak: az addigi tanácsadói szám közel 10%-kal növekedett, mely jelentős növekedést hozott az értékesítésben is. Mégis, hogy csináltad?

Az AVON Magyarország értékesítése a 2009-et megelőző években számos kihívással küszködött, kezdve a tanácsadói állomány összetételétől a csökkenő vevőállományon keresztül az értékesítési számok stagnálásáig. Mindebből kifolyólag megbízatásom első éve főként az értékesítési csapat és modell radikális átszervezésével telt. A változások szükségesek voltak nemcsak a korábbi negatív tendenciák megfordítására, de a gazdasági világválság ebben az időszakban begyűrűző hatására való reagálás miatt is. 2010-ben az AVON Magyarország értékesítése meghaladta a teljes kozmetikai piac növekedését, ezzel megerősítve piaci részesedését és piacvezető pozícióját olyan kategóriákban, mint például a dekorkozmetikumok vagy illatszerek.

2011 szeptemberétől az AVON Duna-csoport (Magyarország, Bulgária, Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Albánia, Monenegró) értékesítési igazgatói pozícióját töltötted be. Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt két év tekintetében?

A legnagyobb eredménynek talán azt tartom, hogy sikerült egyensúlyozni a teljesen eltérő vásárlói kultúrájú, és piaci érettségű országok között. Nagy erőfeszítést jelent egyik napról a másikra „átugrani” egy másik szerepbe. Míg délelőtt például egy induló piac bővítésének terveiről beszéltünk, addig délután már például egy csökkenő értékesítés fellendítését tervezgettük egy másik országban. Sokrétű gondolkodást igényelő feladat, amit csak egy kiváló csapat támogatásával lehet megoldani. Nagy büszkeségünk például, hogy a korábban éveken át küszködő Bosznia és Hercegovina értékesítését sikerült drámaian növelni, év közepétől már több mint 20%-kal. De kiemelhetném Horvátország, Szerbia, Montenegró vagy akár Bulgária sikereit is.

2012. december 10-étől megszűnt a Duna-csoport és Téged a Magyarország Régió (Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina) ügyvezető igazgatójává léptettek elő. Mi az oka a Duna-csoport felbomlásának?

A gazdasági válság a vállalatok életében racionalizálással, a legnagyobb hatékonyságra való törekvéssel, a minél fenntarthatóbbá válás igényével jár együtt – nincs ez másként nálunk sem. A nehézkesen fenntartható és koordinálható 9 országot magába foglaló Duna-csoport helyett két kisebb, hatékonyabban kezelhető régiót alakítottunk ki. Az új régiók két nagyjából egyenlő piacot formálnak, figyelembe véve az AVON hosszú távú céljait és fenntarthatósági törekvéseit.

Milyen szempontok játszottak szerepet a régiók kialakításakor?

Fontos volt, hogy a két régió közel egyenlő méretű piacokat formáljon, ezen kívül a földrajzi megközelíthetőség is szerepet játszott.

Milyen eredményeket vár az AVON a strukturális átalakítástól?

Hatékonyabb, egyszerűbb, racionálisabb struktúra válik lehetővé az átalakítással. Az említettek miatt az egyes országok lokális szabadsága is megnő, így célzottabban tudnak eredményeiken javítani, hosszútávon fejlődni. Összességében azt gondolom, hogy a mostaninál egy sokkal hatékonyabb, egyszerűbb és rugalmasabb rendszer fog életbe lépni. Mindemellett személy szerint nagyon büszke vagyok arra, hogy 22 év után először magyar nemzetiségű ügyvezető igazgató vezeti a hazai piacot. Fő célom, hogy Magyarország ne csak megőrizze, de tovább is javítsa helyzetét az Avon, és a kozmetikai világ piacán.

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu