Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
AVONOSOK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
AVONOSOK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
AVONOSOK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek az AVONOSOK KLUBJÁ-ban
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, rendelhetsz termékeket. Megismerkedhetsz a kozmetikumokkal és használatukkal, és más hasznos tanácsokkal. Ica.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
AVONOSOK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Tízből nyolc magyar nő vásárol legalább havonta valamilyen kozmetikai terméket. A magyar nők árérzékenyebbek a nyugat-európaiaknál, de tudatosan is döntenek. Magyarországon a vásárolók fele havonta 2500 forintot költ kozmetikumokra.
Tíz magyar nőből nyolc vásárol legalább havonta szépségápolási terméket, 57 százalékuk pedig havi legalább 2500 forintot fordít kozmetikumokra – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett friss reprezentatív kutatásból.
Tízből egy ember hetente vesz kozmetikumotAmi a vásárlási gyakoriságot illeti, a válaszadók 10 százaléka legalább heti rendszerességgel tesz tusfürdőt, dezodort, krémet, testápolót és hasonló termékeket a kosarába, 28 százalékuk havonta több alkalommal, míg 46 százalék egy hónapban körülbelül egyszer. Elenyésző arányban vannak azok – 16 százalék –, akik ennél ritkábban vásárolnak kozmetikumokat.
A magyaroknál az ár dönt a kozmetikumok vásárlásakor
Forrás: ThinkstockVásárlásnál elsősorban az árcímke alapján döntenek a magyar nők, emellett a termékek összetételét és eredetét is kiemelten nézik: a válaszadók 83 százaléka jelölte meg az árat fontos vagy nagyon fontos döntési szempontként, a kozmetikumok összetevőit 72 százalékuk értékelte hasonlóképpen..
Így veszünk kozmetikumokat
Forrás: CDÉrdekesség, hogy a magyar nők csupán felének a döntését befolyásolja jelentősen a márkanév, míg körülbelül harmaduknak fontos csupán a választásnál a csomagolás, illetve a termék kinézete.
A magyarok fele havonta 2500 forintot költ testápolóra, tusfürdőre és egyéb kozmetikumokra
Forrás: AFP/Yoshikazu TsunoNemcsak az árat nézik meg a magyar nők, hanem összességében is odafigyelnek arra, mennyit költenek szépségápolási termékekre. Erre utal legalábbis, hogy a vásárlók 43 százaléka havi 2500 forintot vagy annál kevesebbet, míg 40 százalékuk 2500 és 5000 forint körüli összeget tud kozmetikumokra költeni. Ötezer forintnál többet csak a magyar nők 17 százaléka ad ki havonta szépségápolási cikkekre.
Az osztrákoknál nem az ár döntA CD tavaly Ausztriában is felmérte a nők vásárlási preferenciáit, ott némileg mást mutattak az eredmények. Nyugati szomszédunknál az ár csak a negyedik legfontosabb döntési kritérium volt, és megelőzték a termék összetételével összefüggő olyan szempontok, mint a bőrtípusnak való megfelelés, az illat vagy a termék hatékonysága.
Forrás: http://www.origo.hu/gazdasag/20150625-kozmetikum-ar-magyar-vasarlas-szepsegapolas.html
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!